ေမတၱာဟာ မိမိရဲ.သႏၱာန္မွာ ပင္ကိုယ္က ရွိေနေပမယ္.လို. ေလ.က်င္.ေပးမွ အစြမ္းထက္မယ္၊ မေလ.က်င္.ရင္ အစြမ္းမထက္ဘူး။
အဲဒီေတာ. ေမတၱာဆိုတဲ. သေဘာတရားကို ဘာနဲ.ေလ.က်င္.ရမလဲ၊ အာရုံနဲ.ပဲ ေလ.က်င္.ရမယ္။ စိတ္တစ္ခုကို ထက္ျမက္လာေအာင္ ေလ.က်င္.ခ်င္ရင္ အာရုံနဲ.ေလ.က်င္.ရမယ္။ ဓားထက္ေအာင္ ဘာနဲ.လုပ္ရမလဲ၊ ေက်ာက္နဲ.ေသြးရတယ္၊ ေက်ာက္ေပၚတင္ျပီးေသြးမွ ဓားထက္တယ္။ ထို.အတူပဲ ဒီ ေမတၱာစိတ္ဓာတ္ေလးဟာ ခိုင္မာၾကီးထြားလာေအာင္ ဘာနဲ.လုပ္ရမလဲ၊ အာရုံေပၚတင္ျပီးေတာ. ေလ.က်င္.ရမယ္။
ေမတၱာကို ေလ.က်င္.ခန္းလုပ္တဲ. နည္းတစ္ခု။ သာမာန္ကုသိုလ္ရရုံပို.တဲ.ေမ
ေမတၱာေလ.က်င္.ခန္း၀င္ျပီဆို
ေကာင္းျပီ၊ ေလ.က်င္.မယ္ဆိုလို.ရွိရင္ ပုဂၢိဳလ္ကို ေရြးခ်ယ္ရလိမ္.မယ္၊ နံပါတ္(၁) အသက္ရွင္ဆဲပုဂၢိဳလ္၊ ေသတဲ.ပုဂၢိဳလ္ဆိုျပီး နွစ္ဦးရွိတဲ.အထဲမွာ ေသတဲ. ပုဂၢိဳလ္ကိုမေရြးနဲ. ၊ဘယ္ေတာ.မွ မေအာင္ျမင္ဘူးတဲ.၊ ေသသြားတဲ. ပုဂၢိဳလ္အေပၚမွာ ေမတၱာမပို.နဲ.။ ေမတၱာကိုေလ.က်င္.ျပီးေတာ. ယူခ်င္တယ္ဆိုရင္ ေသတဲ.ပုဂၢိဳလ္ကို ဖယ္ထားလိုက္၊ “အသက္ထင္ရွားရွိေနတဲ. ပုဂၢိဳလ္”ကို ေရြးပါတဲ.။
အဲဒီလို ေရြးတဲ.အခါမွာလည္းပဲ လူကို ၃ မ်ိဳးေလာက္ခြဲလိုက္။ တစ္ဦးက ကိုယ္နဲ႕အင္မတန္ ခင္မင္ရင္းနွီးတဲ.ပုဂၢိဳလ္ ဒါက တစ္ဦး၊ ေနာက္တစ္ဦး ခင္လည္းမခင္ဘူး၊ မုန္းလည္းမမုန္းတဲ. သာမာန္ပုဂၢိဳလ္၊ ေနာက္တစ္ဦးက မုန္းတဲ. ကိုယ္.ရန္သူလို. ၃ မ်ိဳးခြဲလိုက္၊ ပုဂၢိဳလ္ ၃ စားရွိတယ္။ လူတိုင္း လူတိုင္းဟာ အမ်ားအားျဖင္. ဒီလို ၃ စားရွိေနမွာပဲ။ ဒါက ေယဘုယ် အားျဖင္.ေျပာတဲ. စကားေပါ.။
အဲဒီထဲမယ္ ဘယ္ပုဂၢိဳလ္ကို ေရြးရမလဲ၊ ေမတၱာစျပီးေတာ. ပ်ိဳးေတာ.မယ္ဆိုလို.ရွိရင္ ကိုယ္နဲ. ခင္လည္းမခင္၊ မုန္းလည္းမမုန္းတဲး. ပုဂၢိဳလ္ကို သြားေရြးမယ္ဆိုလို.ရွိရင္ ေမတၱာပ်ိဳးဖို.ခက္လိမ္.မယ္။
ေမတၱာပို.ေတာ.မယ္ဆိုရင္ အဲဒါကစမယ္၊ အဲဒီပုဂၢိဳလ္ကိုေရြး၊ ဒီလို ေရြးတဲ.ေနရာမွာလည္းပဲ ေနာက္တစ္ခု သတိထားစရာက လိင္တူကိုပဲ ေရြးရမယ္တဲ.၊ လိင္ကြဲကို သြားမေရြးရဘူး။ ဆိုလိုတာက ေမတၱာပို.မယ္.ပုဂၢိဳလ္သည္ အမ်ိဳးသားဆိုရင္ အမ်ိဳးသားသူငယ္ခ်င္းထဲကေရြး
အမ်ိဳးသားဆိုရင္ အမ်ိဳးသားထဲက ခ်စ္ခင္တဲ. ပုဂၢိဳလ္ကိုေရြး၊ အမ်ိဳးသမီးဆိုရင္ အမ်ိဳးသမီးထဲက ခ်စ္ခင္တဲ.ပုဂၢိဳလ္ကိုေရြးတ
အဲဒီလို ေလ.က်င္.ေတာ.မယ္ဆိုရင္ အစပထမ ဘာလုပ္ဖို.လိုလဲ၊ ႏိႈင္းယွဥ္မႈဟာ အင္မတန္မွ အေရးၾကီးတယ္။ ျမန္မာလိုေျပာရင္ ကိုယ္ခ်င္းစာတရားဆိုတာ ရွိတယ္။ ကိုယ္ခ်င္းစာတရား ထားတတ္ဖို.အတြက္ ကိုယ္.ကိုယ္ကို အရင္ဆံုးစဥ္းစားျပီး ေမတၱာပို.လိုက္ဦး၊ ကိုယ္.ကိုယ္ကို ေမတၱာပို.တာကေတာ. ဘာ၀နာအတြက္ မဟုတ္ဘူး၊ လြယ္ေအာင္လို. ျပင္ဆင္လိုက္တဲ.သေဘာပဲ။
ဆိုပါစို.- ေမတၱာပို.တဲ.အခါမွာ “ခ်မ္းသာပါေစ” လို. ေျပာခ်င္တာလား သို.မဟုတ္ "က်န္းမာပါေစ"လို. ေျပာခ်င္တာလား သို.မဟုတ္ "အဆင္ေျပပါေစ" လို. ေျပာခ်င္တာလား၊ တစ္ခုခုကို ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ.ဟာနဲ. ေျပာလို.ရတယ္။ "က်န္းမာပါေစ"လို. ေျပာေျပာ၊ "ခ်မ္းသာပါေစ"လို.ေျပာေျပာ၊
ဆိုပါစို.- ေယာက်ာ္းဆိုရင္ ေယာက်ာ္းကေလး သူငယ္ခ်င္း၊ မိန္းကေလးဆိုရင္ မိန္းကေလးသူငယ္ခ်င္းေပါ.။ ေရြးျပီးတဲ.အခါ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္းေနတဲ. အခ်ိန္ေလးမွာ ထိုပုဂၢိဳလ္ရဲ.မ်က္နွာ စိတ္ထဲမွာ ေပၚလာေအာင္ ပံုေဖာ္လိုက္၊ ပံုေဖာ္လို.မရဘူးဆိုလို.ရွိ
ခုေခတ္သီခ်င္းဆိုတဲ.အခါ repeation ထပ္ေက်ာ.ျပီးေတာ. ဆိုတာတာေလ။ အဲဒီေတာ. ေမတၱာထပ္ေက်ာ.ေနရတယ္၊
ဘယ္နွစ္ျပန္ထပ္ေက်ာ.ရမတုန္း
အဲဒီလို ပြတ္ေပးေနလိုက္တဲ.အခါမွာ ဘယ္လိုအေနအထားထိေအာင္ ေရာက္လာသလဲဆိုရင္ ဘယ္ေနရာသြားသြား ဒီပုဂၢိဳလ္္ရဲ.မ်က္နွာပဲ ျမင္ေနမယ္၊ မ်က္စိထဲက ဒီပုဂၢိဳလ္မ်က္နွာ မထြက္ဘူး၊ အိပ္မယ္-အိပ္မေပ်ာ္ေသးခင္လည
ျမန္မာေတြက စ်ာန္ဆိုရင္ ေကာင္းကင္ပ်ံတာခ်ည္းပဲ ေအာင္ေမ.ေနတယ္။ ဒါေကာင္းကင္ပ်ံတာကိုေျပာတာ မဟုတ္ဘူး။ စ်ာန္ရတယ္ဆိုတာ အဲဒီ အာရုံေပၚကို စူးစိုက္ျပီးေတာ.ေနတဲ. စြမ္းအားသတၱိေလးရလာတာကို ေျပာတာ။ ပထမ စ်ာန္ဆိုတဲ. စြမ္းရည္သတၱိ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ.အရွိန္ေလး ရလာမယ္၊ စ်ာန္ဆိုတာဘာကိုေျပာတာလဲဆို
ေမတၱာစ်ာန္
၀ိတက္ ဆိုတာ အာရုံေပၚ စိတ္ကေလးကို ပို.တင္ေပးေနတာ။ ၀ိစာရ ဆိုတာ အာရုံနဲ. စိတ္ကေလး ကြာမသြားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးေနတဲ.သေဘာ၊ အဲဒီ အာရုံေလးနဲ. စိတ္ေက်နပ္ေနတာက ပီတိ၊ စိတ္ေက်နပ္ေနသလို စိတ္ထဲမွာ ျငိမ္းခ်မ္းေနတာက သုခ၊ အဲဒီ အာရုံေလးကို စိတ္က ခြာလို.မရတာက ဧကဂၢတာ၊ အဲဒီ ၅ ခုဟာ ဟန္ခ်က္ညီညီ အလုပ္လုပ္ေနျပီ ဆိုလို.ရွိရင္ ပထမစ်ာန္လို.ေခၚတယ္။ ပထမစ်ာန္ ရျပီေပါ.။ သူငယ္ခ်င္းရဲ.မ်က္နွာေပၚမွာ
ဒီထက္ စြမ္းအားျမွင္.လိုက္တဲ.အခါက
ေနာက္တစ္ခါ ဒီထက္ သမာဓိစြမ္းအားေတြ ျမွင္.လိုက္အခါက်ေတာ. အာရုံနဲ.စိတ္ တြယ္ကပ္ေအာင္ လုပ္ေပးစရာမလိုေတာ.ဘဲ ထိုအာရုံေလးေပၚမွာ ေက်နပ္ေနတာရယ္၊ နွစ္သက္ေနတာရယ္၊ တည္ျငိမ္ေနတာရယ္ ဒီအေျခအေန ၃ ရပ္ကေလးနဲ. ထုိအာရုံေပၚမွာ ရပ္တည္ေနလို.ရွိရင္ တတိယစ်ာန္လို.ေခၚတယ္။
ေမတၱာပြားတဲ. ပုဂၢိဳလ္ဟာ အဲဒီလို စ်ာန္ ၃ ဆင္.ထိေအာင္ ရနိုင္တယ္။ အဲဒီ စ်ာန္ ၃ ဆင္. ရသြားမွ ေစေတာ၀ိမုတၱိ လို.ေခၚတယ္။ စိတ္ေလးဟာ ဗ်ာပါဒက လြတ္သြားျပီ၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ စိတ္က ေဒါသက လံုး၀လြတ္ေနတဲ. စိတ္တဲ.၊ ေစေတာ၀ိမုတၱိ ဆိုတာ ဒီလံုး၀လြတ္ေျမာက္လာတဲ. အေနအထားတစ္ခု ေရာက္ေလာက္ေအာင္ ေလ.က်င္.ယူထားတဲ. ေမတၱာကိုေျပာတာ။
သာမန္ ေမတၱာကို ေမတၱာလို.ပဲ သံုးတယ္၊ ေစေတာ၀ိမုတၱိဆိုတဲ. စကားလံုးေလး ထည္းသံုးလိုက္လို.ရွိရင္ ထိုေမတၱာသည္ စ်ာန္အေျခအေနထိေအာင္ ေရာက္ေနတဲ. ေမတၱာမ်ိဳးလို. ဒီလိုေျပာတာ။
ေကာင္းျပီ၊ ပိယပုဂၢလ လို.ေခၚတဲ. ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ. ခ်စ္ခင္တဲ.ပုဂၢိဳလ္နဲ. ေလ.က်င္.လိုက္လို. ေအာင္ျမင္သြားတဲ. ေမတၱာေလးကို ဒီအတိုင္းမထားနဲ.ဦး၊ ေမတၱာကို ျဖန္.က်က္ၾကည္.ဦး၊ ထိုေမတၱာေလးကို transfer လုပ္ရမယ္၊ ဘယ္သူ.အေပၚ transfer လုပ္မလဲဆိုရင္ ခ်စ္လည္းမခ်စ္ မုန္းလည္းမမုန္းတဲ. ကိုယ္မသိတဲ.ပုဂၢိဳလ္အေပၚမွာ
အဲဒီလိုလုပ္ျပီးေတာ. တစ္ေလာကလံုးမွာရွိတဲ. သတၱ၀ါေတြေပၚမွာ ေမတၱာထားနိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစား။ ေနာက္ဆံုးမွာ လူ ၄ ေယာက္၊ နံပါတ္တစ္က မိမိကိုယ္တိုင္၊ နံပါတ္နွစ္က ကိုယ္ခ်စ္ခင္တဲ.ပုဂၢိဳလ္၊ နံပါတ္သံုးက ခ်စ္လည္းမခ်စ္ မုန္းလည္းမမုန္းတဲ. သာမန္ ပုဂၢိဳလ္၊ နံပါတ္ေလးက ၇န္သူ၊ ထိုပုဂၢိဳလ္ေလးေယာက္သည္ အပိုင္းအျခားေတြ။ လူဆိုတာ ကိုယ္.ကိုယ္ကို ပိုခ်စ္တတ္တယ္၊ အဲဒီ ၄ ေယာက္ကို ရန္သူလို.လည္း မျမင္ေတာ.ဘူး၊ ကိုယ္.ကိုယ္လို.လည္း မျမင္ေတာ.ဘူး၊ ကိုယ္.မိတ္ေဆြလို.လည္း မျမင္ေတာ.ဘူး၊ ကိုယ္နဲ.မသိတဲ. ပုဂၢိဳလ္လို.လည္း မျမင္ေတာ.ဘူး၊ ကုိယ္.ရန္သူလုိ.လည္း မျမင္ေတာ.ဘူး၊ အားလံုး ဒီ ၄ ေယာက္စလံုးဟာ တစ္မ်ိဳးတည္း တစ္ခုတည္းလို.ျမင္သြားျပီဆိ
အဲဒါကို ဥပမာေလးတစ္ခုေပးထားတယ္၊ ဒီ ပုဂၢိဳလ္ ၄ ေယာက္ကို - ဆိုပါစို.- ေရွးတုန္းက လူကိုသတ္ျပီးေတာ. ယဇ္ပူေဇာ္တဲ. အေလ.အထရွိတယ္၊ ေတာထဲမွာေနတဲ.ရဟန္းေတြ ဒီလိုပဲ ယဇ္ပူေဇာ္တာခံလိုက္ရတာမ်ိဳး
အဲဒီလို မဟုတ္ဘဲနဲ. ငါနဲ. မတည္.တဲ.ေကာင္လိုက္သြား ဆိုလို.ရွိရင္ ရန္သူေပၚမွာ အမုန္းစိတ္မေပ်ာက္ေသးတာပဲ။ အဲဒီ ၄ ေယာက္စလံုးကို တစ္ေယာက္မေပးနိုင္ဘူး၊ အားလံုးဟာ အတူတူပဲျဖစ္ေနတယ္၊ ဘယ္သူ.ကိုမွ ေရြးလို.မရေတာ.ဘူး ဆိုရင္ အဲဒီေမတၱာဟာ ကန္.သတ္ခ်က္ေတြကို ေက်ာ္ျဖတ္သြားတဲ. အင္မတန္ခိုင္မာတဲ. ေမတၱာတရား ျဖစ္သြားျပီတဲ. -ဒီလိုဆိုလိုတာ။
အဲဒီလို ေလ.က်င္.ျပီးတဲ.အခါမွာ တစ္ေလာကလံုးမွာရွိတဲ. သတၱ၀ါေတြအေပၚမွာ ေမတၱာတရားကို ျဖန္.က်က္ျပီး ေနမယ္ဆိုလို.ရွိရင္ ေဒါသဆိုတာ လံုး၀လာလို.မရေတာ.ဘူး။ ေနာက္ဆံုးမွာ ထိုေမတၱာကို အေျခခံျပီးတဲ.အခါမွာ ဘာလုပ္ရမလဲ၊ ထုိေမတၱာစိတ္ဓာတ္မွာပါတဲ. သဘာ၀တရားေတြကို ရႈမွတ္ဆင္ျခင္ျပီး ၀ိပႆနာတရား ပြားမ်ားအားထုတ္ရတယ္။ ေမတၱာနဲ.ယွဥ္ျပီး ျဖစ္ေပၚလာတဲ. စိတ္အေျခအေနေတြက နာမ္တရား၊ ထုိေမတၱာရဲ.တည္ရာနွလံုးသားက
ေမတၱာစိတ္ဓာတ္ကို ရႈတာဟာ နာမ္တရားကို ရႈတာ၊ ထုိေမတၱာစိတ္ဓာတ္ရဲ. တည္ရာမွီရာ နွလံုးသားရုပ္တရားကို ရႈတာဟာ ရုပ္ကိုရႈတာ၊ ဒီလို ရုပ္နဲ.နာမ္နဲ.ကြဲသြားျပီးဆ
အဲဒီရုပ္နာမ္နွစ္ခု ခြဲျခားသိျပီးတဲ.အခါမွာ ဒီရုပ္ဒီနာမ္ေတြဟာ ဘာေၾကာင္.ျဖစ္တာတုန္းလို. အေၾကာင္းတရားကို ေလ.လာသံုးသပ္နိုင္တဲ. အသိဥာဏ္တစ္မ်ိဳးထပ္ဆင္.ရလာျ
အဲဒီဥာဏ္နွစ္မ်ိဳးကို အေျခခံျပီး ဒီရုပ္နာမ္ဓမၼသခါၤရေတြနဲ. ဆက္ျပီးေတာ. အလုပ္လုပ္တဲ.အခါမွာ မျမဲတဲ.သေဘာေတြ ေတြ.လာတယ္၊ ျဖစ္ျပီးပ်က္သြားတဲ. သေဘာေတြ ေတြ.တယ္၊ ျဖစ္ပ်က္မႈေတြက အျမဲတမ္းနွိပ္စက္ေနတဲ. ဒုကၡသေဘာေတြ ေတြ.လာတယ္၊ မျဖစ္ရေအာင္ မပ်က္ရေအာင္ ကိုယ္.မွာစြမ္းအင္သတၱိေတြမရ
ဒီလို ေမတၱာနဲ.ပက္သက္ျပီးေတာ. ရုပ္တရား နာမ္တရားေတြအေပၚမွာ အနိစၥလို.လည္း ရႈနိုင္လာတယ္၊ ဒုကၡလို.လည္း ရႈနိုင္လာတယ္၊ အနတၱလို.လည္း ရႈနိုင္လာတယ္၊ ဒီလို ရႈလာနိုင္တာက သမၼသနဥာဏ္ လို.ေခၚတယ္။
အဲဒီကေန ဆက္လက္ျပီး ျဖစ္တာပ်က္တာေလးေတြကိုပဲ အာရုံစိုက္မိလာတဲ.အခါ ဥဒယဗၺယဥာဏ္၊ ထိုဥဒယဗၺယဥာဏ္ ရင္.သန္လာတဲ.အခါ ျဖစ္တယ္ဆိုတာကို အာရုံမျပဳေတာ.ဘူး၊ ပ်က္ေနတာေတြက ျမန္လြန္းအားၾကီးသည္. အတြက္ေၾကာင္. အပ်က္အပ်က္ အပ်က္ပဲ ျမင္ေနတာကို ဘဂၤဥာဏ္ လို.ေခၚတယ္။ အဲဒီလို ပ်က္တာခ်ည္းပဲ ျမင္ေနသည္. အတြက္ေၾကာင္. ဥာဏ္ထဲမွာ ဘာေပၚလာလဲဆိုေတာ. ပ်က္ေနတာဟာ ေၾကာင္စရာၾကီးပါလားလို. ေတြးလာတယ္၊ အဲဒါ ဘယဥာဏ္လို.ေခၚတယ္။
ေၾကာက္စရာလို. ျမင္လာတဲ.အခါ ျဖစ္ပ်က္မႈေတြက နွိပ္စက္လို. စိတ္ပ်က္စရာ၊ ျငီးေငြ.စရာခ်ည္းပါလားဆိုျပ
အျပစ္ေတြ ျမင္လာတဲ.အခါ မလိုခ်င္ေတာ.ဘူး၊ ျငီးေငြ.လာတယ္၊ စြန္.လႊတ္ခ်င္လာတယ္- နိဗၺိဒဥာဏ္၊ ျငီးေငြ.လာတဲ.အခါ လြတ္ခ်င္လာတယ္၊ ဒါေတြက လြတ္ခ်င္လာတယ္၊ မုစၥိတုကမ်တာဥာဏ္၊ လြတ္ဖို.ရာအတြက္ လြတ္ရာလြတ္ေၾကာင္းကို ျပန္ဆင္ျခင္စဥ္းစားတာ ပဋိသခါၤဥာဏ္၊ ျပန္လည္စဥ္းစားရင္းက သခါၤရတရားေတြရဲ. သဘာ၀ေပၚမွာ ေနသားတက်ျဖစ္သြားျပီး စိတ္လႈပ္ရွားမႈေတြ နည္းသြားျပီး တည္ျငိမ္မႈေတြ ရလာျပီး အသိဥာဏ္ေတြ လႊမ္းမိုးလာျပီဆိုရင္ သခါၤရုေပကၡာဥာဏ္လို.ေခၚတယ္။
အဲဒီ သခါၤရုေပကၡာဥာဏ္ ရင္.သန္သြားျပီ ဆိုလို.ရွိရင္ ဗ်ာပါဒ ဆိုတဲ. သဘာ၀တရားကို အဆင္.ဆင္.ပယ္ရွားသြားနိုင္တ
ေမတၱာပြားလို.ရွိရင္ အမုန္းတရားဟာ ျပန္ထလာနိုင္ေသးတယ္။ အခုေခတ္ ေရာဂါစစ္သလို စစ္ၾကည္.လို.ရွိရင္ positive ျဖစ္ေနဦးမယ္။ နွလံုးသားထဲမွာ အမုန္းရွိေသးသလားလို. ေဆးစစ္သလို စစ္ၾကည္.ရင္ positive ေတြ.လိမ္.မယ္။ အနာဂါမိမဂ္ ရသြားတာနဲ. တျပိဳင္နက္ Negative ျဖစ္သြားျပီ၊ လံုး၀မရွိေတာ.ဘူး၊ အဲဒါက်ေတာ. ေဒါသဆိုတဲ. စိတ္ရဲ.လႈပ္ရွားမႈ၊ စိတ္ရဲ.ပူပန္ေစတတ္တဲ. သဘာ၀တရားရဲ. လံုး၀ထြက္ေပါက္ပဲ။ ေမတၱာတရားကို အေျခခံတဲ. အနာဂါမိမဂ္ဥာဏ္၊ အနာဂါမိဖိုလ္ဥာဏ္ဟာ ေဒါသရဲ. လံုး၀ထြက္ေပါက္ျဖစ္ပါတယ္။ ေဒါသဆိုတာ လာခ်င္လို.ေတာင္ မလာေတာ.ဘူး၊ ေဒါသဆိုတဲ. သဘာ၀တရားဟာ မိမိသႏၱာန္မွာ ဘယ္ေတာ.မွ ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ေတာ.ဘူး။ အစဥ္ထာ၀ရ ျငိမ္းခ်မ္းတဲ. အေျခအေနတစ္ခုကို ရရွိသြားနိုင္တယ္။
ဒါေၾကာင္.မို. ျမတ္စြာဘုရားက ေဟာတယ္။ “ယဒိဒံ ေမတၱာ ေစေတာ၀ိမုတၱိ - စိတ္ရဲ. လြတ္ေျမာက္မႈလို.ဆိုတဲ. ဒီေမတၱာတရားဟာ ၊ ဗ်ာပါဒ ဆိုတဲ. စိတ္ထဲမွာ အလိုမက်ေနတဲ. ေဒါသရဲ. ထြက္ေပါက္ပါပဲ တဲ.။ ဒီနည္းနဲ.သာလွ်င္ စစ္မွန္တဲ. ထြက္ေပါက္ကို ရနိုင္တယ္။
ပါေမာကၡခ်ဳပ္ ဆရာေတာ္ ဘဒၵႏၲ နႏၵမာလာဘိဝံသ
(စိတ္၏ထြက္ေပါက္မ်ား တရားေတာ္မွ ေကာက္နုတ္ပူေဇာ္ပါသည္)
No comments:
Post a Comment